Речници: ….

Речник на женския език за мъже
  • "Ей сега ще бъда готова" означава "Събуй си обувките, и седни да гледаш някой интересен мач по телевизията".
  • "Не крещя" означава "Да, крещя, защото смятам, че е важно".
  • "Ще си куим само една сапунерка" означава "От само себе си се разбира, че ще минем през отдела за козметика, щанда за обувки, искам само да погледна едни чанти, тези чаршафи страшно ще отиват на спалнята….. всъщност носиш ли си чековата книжка?".
  • "Да" означава "не".
  • "Не" означава "не".
  • "Ще видим" означава "не".
  • "Ти реши" означава "Правилното решение вече би трябвало да е очевидно".
  • "Трябва ни" означава "Трябва ми".
  • "Прави каквото искаш" означава "Ще си платиш за това".
  • "Научи се да общуваш" означава "Просто се съгласявай с мен".
  • "Трябва да поговорим" означава "Искам да ти се оплача".

 

Речник на мъжкия език за жени

  • "Гладен съм" означава "Гладен съм".
  • "Спи ми се" означава "Спи ми се".
  • "Уморен съм"  означава "Уморен съм".
  • "Обичам те" означава "Хайде да правим секс!".
  • "И аз те обичам" означава "Добре…, казах го.. хайде вече да правим секс!".
  • "Чудесна рокля" означава "Чудесно деколте".
  • "Другата повече ми харесва" означава "Взимай коя да е проклета рокля и да се прибираме вкъщи".
  • "Искаш ли да отидем на кино?" означава "Рано или късно искам да спя с теб".
  • "Мога ли да те поканя на вечеря?" означава "Рано или късно искам да спя с теб".
  • "Мога ли да те поканя на танц?"  означава "Рано или късно искам да спя с теб".
  • "Какво ти е?" означава "Изглежда тая вечер и дума е може да става за секс…".
  • Изглеждаш ми напрегната. Нека ти направя масаж.." означава "Искам да те опипвам!".
Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

