Толкова ….

 
Толкова неща съм отминавал,
толкова любов забравил съм до днес.
С толкова сълзи съм бил прощаван до сега.
Толкова ръце са ме изпращали…
 
Ще идва лятото, след него есента.
Ще литнат спомени, и пак не спя….
 
За да мога отново при вас да се върна, със обич,
и щастие да ви подаря.
Като огън ще паля и топля сърцата,
ще хвърлям в очите ви огнени звезди.
Тази нощ, тази нощ, тази нощ …
 
Толкова мечти съм разпиляла,
пътища и дни, от мен избягали..
Толкова слънца и бели птици срещнах аз ..
Толкова очи са ме обичали …
 
Ще идва лятото, след него есента.
Ще литнат спомени, и пак не спя….
 
За да мога отново при вас да се върна, със обич,
и щастие да ви подаря.
Като огън ще паля и топля сърцата,
ще хвърлям в очите ви огнени звезди.
Тази нощ, тази нощ, тази нощ …
 
… … …
 
Слави – Толкова…
Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

