..докато чакам…

седя си на работа.. работното време свърши преди час .. а аз качвам файлове на USB-то си .. и понеже няма какво да правя докато джамеца копира (да не говорим, че не е особенно услужлив, когато го караш да прави по няколко неща наведнъж) и реших да блогна малко ..

Бях болен .. всъщност май още съм … щом не ми се пуши …мда.. щом на мене не ми се пуши трябва да съм много болен.. със сигурност .. Не бях хващал грип от 8ми клас май .. Нищо, припомних си забравени тръпки.. Долу-горе оттогаз не бях и драйфал от болест :-).. а през носа въобще не бях драйфал .. 🙂 Интересно е да видиш как ти излизат чушките и доматите от вечерята през носа .. И осцилококциум не бях пил.. то не било апчета, ам едни такива шишенца дето си ги изсипваш под езика.. експириънс 🙂 … това за драйфането май не трябваше да го пиша – имаше една статия дето казваха че работодателите все по-често четяли на кандидатите за работа блоговете.. та затова.. ма нищо, майната му.. написъл съм го, няма да го трия я!

Във връзка с болестта – не беше ми се случвало да се събудя у нас и да прекарам целия ден у нас мнооогоо от давна… е не чак от 8ми клас, но сигурно има 5-6 години, ако не и повече … е, сега поне знам че нищо не съм изтървал 🙂 мога да пропусна тия дни за още пет-шест години напред … 🙂

Лошото е, че заради двата дена леж-пром толкова много назаднах с проектите, че ме чакат дълги и бессъни нощи работа … но пък нали ще мога да пуша тогаз 🙂 а може би момента е удобен да ги откажа.. цигарите .. мда.. така си помислих и предния път като не ми се пушеше – бях май втори курс, и имах възпалено гърло ..

…на 80% съм… чудесно .. пръднах! .. олеле.. замалко да стане проблема голям! 🙂 Наскоро ми се наложи да изляза извън града по работа.. караха ме .. с кола.. шофера си мислеше че Господ му е длъжник за нещо .. толкоз страх за живота си не бях брал до тогаз.. тоя просто носеше лепенка "убиец" на челото си. . това правилник, това маркировка.. ма за какво му е тая маркировка!.. ама прекъсната линия – че нали ако я пресече няма да му се нагънат ламарините.. да е*а идиота му с идиот… мислех че тия като него отдавна са измерели по пътищата, ама очевидно ги има още.. ха.. пародия.. кара си нашия около 200 .. и му присветват за куки.. скоростта се намалява до 20(!!), и колана се слага и се държи с ръка.. колан, за какво му е колан! На връщане един такъв като него, щеше да се блъсне в тир, пред нас.. точно пред нас.. опита се да изпревари, прекалено рисковано беше, не можа да изтегли достатъчно и в един момент трябваше да си избере да се мушне под гумите на тира или да се блъсне челно в идващия насреща.. тира се усука за да може да свие надясно и да го пусне, пушман шофера отпреде се мушна, а на тира ремаркето се изви настрани с явното намерение да ни покаже че Господ не ни дължи нищо.. размина ни се !.. слава богу .. 🙂 това което последва направо ме вцепени.. моят пишман шофер обсъди на дълго и на широко случката, попържи на няколко пъти мухльото който се опита да изпревари преди малко, с дългото и широко обяснение, че не се изпреварвало така, и че видиш ли колата му като не била хубава (като наш’та) не трябвало аджеба да се прави така.. и докато обясняваше се събра колона от 4 тира, два по два ситковани, а между двете групички имаше място за една кола, която разбира се беше заето от.. пишман шофера дето щеше да се блъсне преди малко.. и изглежда за да покажем колко сме ербап решихме че 4 тира и една кола са нищо работа да ги изпреварим заедно и дадохме газ… времето разбира се не ни стигна, бяхме в задната част на тира водещ колоната, когато отсреща изкочи един ван (видимост – това яде ли се мирише ли се.. на кого му е притрябвала!) … е.. размина ни се.. щом съм тук сега.. шофера на първия тир наби яко кучките, че и другите зад него.. нашия пишман шофер даде повеч газ и успяхме да се шумгнем .. де да знам.. ич не ги схващам подобни игри на живот и смърт.. то поне да имаше .. хм ..95% … .. то поне да имаше някакъв смисъл пък то .. за едната гъзария.. дето повечето хора като ги задминеш така си казват "ха още един самоубиец", или "айде – следващото дърво е твойто" .. ама да.. защо се учудвам – то да си прост въобще не е лесно! 🙂

от скоро – долу горе от деня на перипетиите ми с колата се сдобих с биометричен датчик .. което на прост език означава , че вече не пиша потребителско име и парола ам просот си джасвам пръста върху датчика и то ми зема отпечатъците.. голяма газърийка.. сега никой не може да ми докопа компютъра.. 🙂 е, разбира се, че датчика е тук за тестови цели, и за сметка на това, тестовете са обнадеждаващи.. абе.. ще видим..

файловете ми се копираха.. време е да си вървя … 🙂

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

