два дена – три бири

 

… така се случи, че след след работа се отбиваме за по бира … за по една.. ама отиват по няколко .. и в момента съм в едно такова състояние дето е малко странно всъщност.. чувстваш всичко малко нереално .. може би алкохола в кръвта ми се е наситил .. а може да съм достигнал нирвана 🙂 бирата е пътя! …  Така или иначе в нескромната ми по размери глава (има и по-големи) се въртят две неща .. точно като две мухи, които се гонят там някъде между ушите ми: "ай, наздраве!" (придружено незнайно защо от логото на клуба на плужеците) и "тези сини сливи са червени, защото са зелени" .. а още не е дошъл уикенда… 🙂

СИНИТЕ СЛИВИ СА ЧЕРВЕНИ, ЗАЩОТО СА ЗЕЛЕНИ!!

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

One Response to два дена – три бири

  1. DrЪnata says:

    Комшо не разбра ли че т`ва си е само за ВИМЕСС бе човек….най-много да му се редват на картофената нива

Вашият коментар

