игра на контекста #1

 

Обожавам, не – умирам от кеф да вадя думите от контекста… Понякога се получават незабравими ситуации.. А понякога – не … 🙂 … В тоя ред на мисли, ето последния ми "професионален" разговор с една колежка, разбира се, освободен от товара на излишния контекст:

Заплес: ехооо
Sentinel: а добре дошла!
Sentinel: как точно искаш да ти го плъзна? 🙂
Заплес: както ти харесва
[…]
Sentinel: 🙂 винаги ми е харесвало колко си либерална
[…]
Sentinel: е няма да ги избирам сега …
[…]
Sentinel: ам тъй по-отзад не щеш ли?
[…]
Заплес: ами … май отзад неща
Заплес: трябва ми една хубава предница и толкоз
Sentinel: е че ти откъм предница не го ли докарваш… ?
[…]
Заплес: хубаво е
Заплес: ама не е сложено хубаво
Sentinel: аа.. щом казваш.. ама всеки има право да няма вкус
Заплес: не, ама е по-добре от сегашното
Sentinel: […] ще понабъбне..
Sentinel: виждам го сега как става голям :))
Sentinel: има да ти го плъзгам с часове
Заплес: плъзгай го
Заплес: ха-ха
Sentinel: ха-хах
Sentinel: свърши!
[…]
Заплес: бравооооооооооооооооооооооо
Заплес: 🙂
Sentinel: 🙂 досега не са ми викали "браво" като свърша
[…]
Заплес: ха-ха
Заплес: 😀
Sentinel: пое ли го?
Заплес: де го е?
Заплес: ?
Sentinel: 🙂 да не би да ти е за първи път?
Заплес: отде да го поема?
Заплес: 😀
Sentinel: е браво бе!! не го ли виждаш?
Заплес: тцъ
Sentinel: 😦
Заплес: ха-ха-ха-ха
Заплес: абееей еййй
Sentinel: пак ти го пуснах
Заплес: де го плъзгаш?
Sentinel: 🙂
Sentinel: да не съм объркал с комшийката
Sentinel: ха-ха
[…]
Sentinel: ти къде очакваш?
Заплес: нищо не се получава
Sentinel: оф!
Sentinel: добреее-е-е, по другия начин …
Sentinel: [link]
Sentinel: самоизпразващо […] е […]
Заплес: 😉
[…]
Заплес: ok

 

Същия разговор, но този път с контекста си … В общи линии става дума за снимки на ректората на университета, които аз трябва да пратя на колежката – Заплес… Тя трябва да ги добави в дизайна на един софтуер за кьоскове, който вече е поприключен и на чиято челна страница се мъдри логото на университета … едно от всичките …:

Заплес: ехооо
Sentinel: а добре дошла!
Sentinel: как точно искаш да ти го плъзна? 🙂
Заплес: както ти харесва
Заплес: пускай ги тук
Sentinel: 🙂 винаги ми е харесвало колко си либерална … :)))
Sentinel: е няма да ги избирам сега направо каквото имам за централен ти го пускам
Sentinel: само за централен ли?
Заплес: ми да
Sentinel: ам тъй по-отзад не щеш ли?
Sentinel: .. имам предвид за някой корпус по-отзад.. ?
Sentinel: шегувам се ей!
Заплес: ами … май отзад неща
Заплес: трябва ми една хубава предница и толкоз
Sentinel: е че ти откъм предница не го ли докарваш… ?
Sentinel: 🙂 имам предвид с това синичкото дето си го сложила сега
Заплес: ама аз я преправих
[…] Sentinel: незнам – на мене това старо(ново) лого не ме кефи
Sentinel: наречи ме ограничен, ама не е готино
Sentinel: въобще не си личи че е на университет
Заплес: *STOP*
Sentinel: *STOP*?? дане би да е твое авторско и сега да съм те засегнал?
Заплес: хубаво е
Заплес: ама не е сложено хубаво
Sentinel: аа.. щом казваш.. ама секи има право да няма вкус
Заплес: не, ама е по-добре от сегашното
Sentinel: тоя архив със снимките ще понабъбне..
Sentinel: виждам го сега как става голям :))
Sentinel: има да ти го плъзгам с часове
Заплес: плъзгай го
Заплес: ха-ха
Sentinel: ха-хах
Sentinel: свърши!
Sentinel: …архивирането…
Заплес: бравооооооооооооооооооооооо
Заплес: 🙂
Sentinel: 🙂 досега не са ми викали "браво" като свърша
Sentinel: .. да архивирам…
Заплес: ха-ха
Заплес: 😀
Sentinel: пое ли го?
Заплес: де го е?
Заплес: ?
Sentinel: 🙂 да не би да ти е за първи път?
Заплес: отде да го поема?
Заплес: 😀
Sentinel: е браво бе!! не го ли виждаш?
Заплес: тцъ
Sentinel: 😦
Заплес: ха-ха-ха-ха
Заплес: абееей еййй
Sentinel: пак ти го пуснах
Заплес: де го плъзгаш?
Sentinel: 🙂
Sentinel: да не съм объркал с комшийката
Sentinel: ха -ха
Заплес: на ICQ ли?
Sentinel: да
Sentinel: ти къде очакваш?
Заплес: нищо не се получава
Sentinel: оф!
Sentinel: добреее-е-е, по другия начин …
Sentinel: [link]
Sentinel: самоизпразващо екзе е …
Заплес: 😉
Sentinel: кажи като го изтеглиш да го изтрия
Заплес: ok

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

