Виц от Диана

 

Прибрал се една вечер един мъж много къркан, паднал в леглото до жена си и заспал. Не щеш ли, събужда се пред райските порти и там го чака Свети Петър.
          – Ама аз мъртъв ли съм. Не може да бъде, трябва да живея още – захленчил мъжът.
          – Мъртъв си, защото се напи като свиня! Мога да направя изключение и да те върна, ама като кокошка. Ти решаваш.
          – Добре… пусни ме във ферма близо до дома ми.
Речено сторено. След малко той се озовал целия в перушина в една ферма. При него идва петелът и го пита:
          – Как е, как е, май ти е първи ден днес?
          – Зле ми е, нещо ме напъва отвътре ще се пръсна, отговорил оня.
          – Ясно – ще снасяш. Напъни се и ще ти олекне.
Напънал се оня и снесъл. След това пак се напънал и пак снесъл. Олекнало му много и решил пак да снася. В това време жена му го праснала по врата и изкрещяла:
          – Ставай бе алкохолик! Осра цялото легло!

… мерси на Диана

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

