Ако интернет се беше появил 20 години по-рано

 

… Не че е някакъв казус, който ще занимава философската ми половина през оставащата част от живота ми, но ми стана интересно така ли щеше да изглежда сайта на Правец, ако имаше интернет, когато тази фамилия персонални компютри бяха актуални. Ако все още не разбирате за какво говоря (нормално е, все още нямам достатъчно кофеин в кръвта) – с идването си днес получих този линк:

http://www.pravetz.info/

Цъкнете и ще разберете за какво става дума… 🙂 Ако не ви се цъка – иде реч за сайт на Правец, компютрите Правец, the Правец, съвсем професионално изготвен… Ако не се зачете човек, ще си помисли, че тези чудеса на човешкия гении, носещи марката Правец все още се продават… Дори бях решил, че ще си купя :), ей така – за спорта… Като гледам цените – съвсем съизмерими са с днешните цени на персонални компютри, което пък като че ли някак се разминава с комунистическата идеология… И докато вие се радвате на произведението на Motion, аз отивам да пия кафе… 🙂

…мерси на Лили

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

