Бъдеще за децата ви в две лесни стъпки

 

 

Стъпка 1. Кликаш на картинката по-долу:

On-line подписка за Рила

Стъпка 2. Попълваш формулярчето, дето ще изкокне…

Това е онлайн подписка, чрез попълването на която ще изразите протест срещу застрояването на Рила. Всъщност … темата е достатъчно актуална, за да не се налага да ви раказвам за това и ако не знаете или сте спал(а) няколко месеца след убийствен махмурлук, или последните 50 години сте живели в противоядрен бункер (имаше такъв филм някакъв)… Но дори и да не знаете, не е фатално, попитайте някой около вас или отидете ей тука: http://forthenature.org/

Причини, заради които не искате да предприемете тези стъпки:

Така или иначе, въпреки че каузата е благородна, вие можете да имате вашите причини да не участвате… Мислих доста върху това, което може да ви дистанцира от подобна кампания, акция или там както му се казва и когато се събудих 🙂 ми изплуваха следните шест причини:

 
Причина 1. "Аз не ходя по планините, щот’ не ме кефи да катеря баири…"

Ми … ОК!!! Хубаво! Добре… Ако щете!!… Вашите деца, обаче, може да ходят!… Вашите деца може да обожават да катерят баири! От нас зависи кои баири ще катерят – тия на градското сметище или тези в планините… Всъщност, участието ви няма нищо общо с вас самите, направете го заради всички, включително и вашите наследници…

 
Причина 2. "Не ща да си давам личните данни на сульо и пульо"

Имате пълното право! За да подпишете петиция на http://forthenature.org/ ви искат малкото име, фамилното име, адреса на електронната ви поща и дори страната, от която сте!!! Представяте ли си?! Негодници!! Как може да искат такава информация! Имате пълното право да не им я дадете! Само, че … интересно се получава, като отидете в кварталната бакалия и магазинерката ви каже нещо от сорта на: "Имаме нов компютър, и ще трябва да ми кажете трите си имена, единния граждански номер, регистрационния номер на личния и служебния ви автомобил, както и регистрационния номер на автомобила на любовника на жена ви (или мъжа ви), номера на личната карта, акт за раждане, брачно свидетелство и удостоверение от гинеколог (или уролог в зависимост от пола), номер обувки,  номер гащи, брой клавиши на дистанционното на телевизора в хола, както и количество килограми, които вдигате на лежанка за да ви продам хляб…" … Вие с охота давате информацията, която ви се иска. Не ви минава и през ума дори, че се нарушава личното ви пространство или дори закона за защита на личните данни.. Но … щом е за насъщния… моооожее… На тия от http://forthenature.org/ имате пълното право да не им дадете нито бит информация! (Надявам се, че се усеща лютата ирония в горния абзац….)

 

Причина 3. "Бизнесът има нужда от това. Ако имаме повече курорти, повече хора ще идват и повече пари ще се въртят…"

Дръжки! Абсолютно никой няма нужда от още един курорт с безбожно високи цени, освен директно облажаващите се от това!

 
Причина 4. "Аз съм пълно дърво и хич не ми дреме за хорските проблеми"

🙂 Верно ли? Чудесен момент да се промените!

 

Причина 5. "Аз съм върл IT маниак тире работохолик и искам да направя datacenter на Рила."

Хубаво! Ама пак ще трябва да се подпишете, щото ако направят ски-куророт там, няма да можете да си направите центъра за данни…

 
Причина 6. "Аз съм в IT сферата и по-далече от кенефа не съм ходил, откакто съм на работа тук…"

Такъв сценарии няма, и нямам идея въобще защо го написах това… 🙂

За повече информация

http://forthenature.org/

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

