new.facebook.com

Не че умирам да си споделям експириънса с фейсбук… ама… Някой трябваше да ме предупреди, че и мокачиното било кафе и то хващало… Та докато се чудя как да се приспя се озовах в блогосферата, която всъщност е идеално местенце за целта… Скрол надолу, скрол нагоре и ми се мерва това: Да надникнем в новия Facebook… Викам си "брях" и цъкам с поглед на дете, което получава камионче-пожарна на Коледа… …и-и-и… Нъцки! Както в оная реклама, най-подходящата реплкика би била "даа-дааа, Цецо и facebook"…:

no-facebook-no-problems

Отначало дори не реагирах – по навик се ухилих в стил "аз такива не ги правя" и тръгнах да затварям таба, когато ми светна, че видиш ли, чакай малко, това е Internet Explorer-а!! Ако той не е съвместим браузер, хоп и 80% от населението на Земята (добре деее, от интернет портребителите), около 60% от извънземните и 99% от боговете (само Шива се цепи от колектива, ама то щото има много ръце и изполва всичките браузери едновременно) губят възможност да влязат в книгата за муцуни… (Не ме линчувайте заради процентите – статистиката си е статистика :-))

Така или иначе, това ще да си е бъг на бетата им (или алфа или каквото е там)… И пак така или наче, операционната ми е 64-ка, обзалагам се че това има нещо общо… 🙂

Развръзка: Нямаше как, наложи се използвам оня проскубан смръдлив горски звяр (сещате се)…

Новият дизайн определено ме грабна – няколко пъти по-лек е от сегашния, всички анджъклъми по профила са разбити на тематични табчета, и колкото и да ти е накачулен профила, все се зарежда докрай… Чудничко! Това последното е толкова невероятно, че аз самият все още не вярвам, ама ей го на́ – факт… 🙂

Ако искате и вие да видите, че браузера ви е несъвместим – адресът е: http://new.facebook.com

KU’s Blog

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

