гугъл с бром

Шокиран съм! Писна ми! И ми се повръща. Нали разбирате – повдига ми се…

Още един браузър!

Да се спасяват дизайнерите! И нали разбирате – повдига ми се…

На пръв поглед:

  • Изглежда простичко – точно като Safari.
  • Рендира като Safari.
  • Още от версия 1 се държи перфектно на Vista. За ралика от Safari…
  • Грозен е. Точно като Safari.
  • Мразя го. Точно като Safari.
  • Когато едно нещо изглежда като лайно (Safari) и мирише като лайно (Safari), значи е лайно (Safari)…
  • Мразя го. Точно като Opera.
  • Мразя го. Точно като Firefox.
  • Има една нова уникална функция. oO Куууууууул…!!
  • Новата функция е хипер бипер дупер уникална и невероятно гениално умопомрачително незабравима – хистори във формата на тъмбнейли… … … … О, Боже мой! Как никой не се е сетил до сега!!?! Благодарение на тази нова функционалност ще можем да осъществим контакт с извънземна цивилизация, ще бъде вечен мир, любовта ще възтержествува, хората ще станат безполови, равновесието в природата ще се възстанови и Левски ще бие БАТЕ Борисов… О, Боже мой. Да живей, да живей този гениален гении, който е измслим гугъл хром! (солидно количество досада и злъчен сарказаъм – бел. авт.)

Повдига ми се! Нали се сещате…

ОФИЦИАЛНО ЗАЯВЯВАМ: И АЗ ЩЕ СИ ПРАВЯ БРАУЗЪР! ЕЙ ТАКА – НА ПУК НА ИНДУСТРИЯТА – ЩОМ СУЛЬО, ПУЛЬО, ЗАРЗАВАТИ КОРПОРЕЙШЪН, ГУГЪЛ И МУГЪЛ МОГАТ ДА ИЗКАРАТ ДВА РЕДА ДВОЙЧЕН КОД (С ТАБОВЕ), КОЙТО ДА НАРЕКАТ БРАУЗЪР, И АЗ МОГА. ЗАПОЧВАМ РАЗРАБОТКА НА АБСОЮТНО НОВ БРАУЗЪР, КОЙТО ЩЕ ИМА АБСОЛЮТНО НОВА ХИПЕР БИПЕР ДУПЕР ЕДИНСТВЕНА И УНИКАЛНО НЕПОВТОРИМА ГЕНИАЛНА ФУНКЦИЯ.

ЕДНА.

ОЩЕ НЕ ЗНАМ КАКВА, АМА ЩЕ Я ИЗМИСЛЯ!

И ще се нарича Тенджерикс…

Аман от корпоративни шитове. Има една корпорация. Точка. Microsoft се казва…

Айде да съм професионално честен – конкуренцията е хубаво нещо, а и точно както сафарито на зарзаватчиите и тоя браузър ми харесва (на вънен вид), що се отнася до алтернатива на могъщия и неповторим Internet Explorer. С удоволствие ще си тествам страничките в него. И толкоз. То за повече хромирания тиган няма мегдан де… А… и ще го наричам "тиганя", от "гугъл хром" -> "хромиран тиган"…

Сега като си гледам колекцията браузъри излиза че проскубания дзвер от гората е най-грозния от всички… Особенно в третата си версия. Очевидно е вярно, че като влезат в пубертета и погрозняват… И на зарзаватчиите недомислицата изглежда по-добре, и на гугъл смешката изглежда добре, а операта направо ги цепи ‘сичките по красотЪ…

Айде, мили ми администатори, опитайте се да го внедрите тиганя във вашата фирма. Особенно ако броя на машините там надвишава 3 (с думи – три). След това си купете револвер… Малко преди да се гръмнете, обаче, споделете мъката и патилата си публично из интернетя, че да се посмеем дружно на чужд гръб. И да се гръмнем и ние после в знак на солидарност…

Да видим хакерите как ще се справят тоя път… И за колко време…

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

5 Responses to гугъл с бром

  1. Alexander says:

    "Когато едно нещо изглежда като лайно (Safari) и мирише като лайно (Safari), значи е лайно (Safari)…
    "ххаха :)утепа ме с тоя пост 😀

  2. Цветелин says:

    ми.. не съм се старал да съм смешен – ама щом си се забавлявала …
     
    Диагнозата, която ти намерих е една – улав плъгин… Ако администратора ти не може да се справи с това – …
     
    До съпорта не съм стигал все още, ако трябва да съм честен, може би защото в голяма част от случаите аз съпортвам 🙂
     
    Ко пък ми намери на начина по който си правя изводи – ко, заради тънката нишка със скайпа ли?!
     
    И може да съм те преценил леко накриво – предполагах, че говориш за домашен компютър, тъй като при служебните компютри обикновенно има някой който да се грижи за тях – съответно проблема ти трябваше да е решен от администраторите ти… а не е…
     
    Не бе, сериозно, накара ме да се притеснявам за менталното си здраве – ко не ти хареса на изводите ми? 🙂

  3. Силвия says:

    хахахае те така не се бях смяла от известно количество време.Ай кат си толкоз идеен и изнамери хиляда и една диагнози на моя IE, да взема да те свържа със системния администратор на фирмата, да му обясниш каква е идеалната конфигурация, която да инсталира на служебната машина, че IE да спре да забива. Щот\’ не позна с \’псолиутну ништу в предположенията си. И да, имам право на съпорт. Ти колко пъти си звънял на съпорт и са ти казали "много ни е важен проблема Ви, ще го имаме в предвид" … на запис, естествено.п.п. Коментара ми не беше ядосан, ако трябва да съм откровена. Ако теб те кефи да го четеш като ядосан – нямам нищо против, поемем си риска да ме четат както си искат, в момента, в който съм решила да пиша. п.п.п. Начина, по който си правиш изводи е забележителен, мисля да го осиновя за бъдещо ползване, ако нямаш нищо против. Направо ме разцепи, честно :]

  4. Цветелин says:

    Въх, че ядосан коментар…!!
     
    Първо – моето IE не забива… нито през 4 минути нито през (n mod 4) минути… Извод – проблема е в твоя телевизор.
    Второ, като един съвестен клиент, можеш спокойно да се обадиш на support-а на Microsoft, които са длъжни (по договор) да ти помогнат, след като си си платила за Windows-а…
     
    Трето – аз казвам, че обичам IE, това съвсем не значи: "Силвия, използвай IE"… Използвай и харесвай, каквото ти харесва и каквото ти върши работа… Нали все пак има "свобода на словото"…
     
    Четвърто, понеже симптома ми е адски познат, предполагам, че си имала неблагоразумието, инсталирайки си Skype, да си сложиш и техния плъгин за IE, че и Google тулбара за колорит, които отварят една камара експлоити към машината ти. Това не е хубаво и е много възможно да си си вкарала най-малкото някой spyware. Можеш като за начало да пробваш да стартираш IE в защитетн режим (Start->All Programs->Accessories->System tools->Internet Explorer (No add-ons)). Ако и тогава забива, имаш по-голям проблем и той е надолу – в енджините на бразуера или дори в операционната система. Ако не забива – плъгин ти е виновен – отиди в Internet Options->Programs->Manage Add-ons и дай disable на всичко което ти се струва странно и непознато, особенно на Skype плъгините, ако наистина си го инсталирала. Нали се сещаш, че ако IE-то ти забива заради плъгин, ти си си виновна, а не браузера или Microsoft….
     
    Пето – предастави си флагмански браузър в разгара на битката на браузърите, който трябва да си пази лъвския дял от пазара, как и колко се тества. Нали се сещаш, че любимото ми IE е минало няколко месечни тестове на няколко хиляди девелопърски работни станции и е рачеквано по всевъзможни начини, преди да стигне до теб…
     
    И шесто, отново подчертавам, че тъй като е продукт, който се използва върху лицензирана операционна система, за която си си платила, ти имаш право на съпорт, което не (точно) е така в случаите с другите браузъри…
     

  5. Силвия says:

    Имам една малка забележка към твоя любим IE… Забива през 10 минути, без значение през този период колко време е работил. Просто ей така, на всеки минути, при които се получава 4 при делене на 10 … крашва… Ей туй, за разнообразие. Сигурно е едната супер мега гига туби-дуби-даутчу функция на IE, не знам и не ме и интересувам…
     
    И за разлика от голямата лоша Моцила – не предлага restore на последната сесия, в която е крашнал….
    Велико постижение на човешкия гений!
     
    Хайде пий една боза и се обади на М$ да ти изплатят полагащото ти се за тая реклама дето им правиш.
     
    Поздрави,
    Силвия

Вашият коментар

