… да му мисли шефа ми …

Ето какво ме посрещна в таз седмичния бюлетин на IDG:

Уволнен ИТ специалист разстрелва бившите си работодатели

След като узнал за своето уволнение, ИТ специалист прострелял трима мениджъри от компанията си. 47-годишният Джинг Хуа Ву (Jing Hua Wu) работел във фирма SiPort, докато не получил заповед за уволнение. Използвайки 9-милиметров пистолет, той застрелял 56-годишния изпълнителен директор на фирмата Сид Агравал, 47-годишния вицепрезидент Браян Пу и 67-годишния ръководител кадри.
Според съседи и приятели Джинг е много спокоен и кротък човек, добър баща и верен приятел. Разследват се и странични причини за скандала.

Първата ми мисъл, след като го прочетох беше: “М чи естествено!”…

Баце Джинг бил спокоен човечец… Много изненадваща била реакцията му… Дръжки! Тия хора не знаят какво е да си част от IT-то! Като се замисля и аз колко пъти съм искал да обстрелям няколко дузини шефове! И то при все, че мойте са разбрани хора! (Сега очаквам да ме посрещне патрулка на изхода на ректората :P)

от бюлетина на IDG: i-Сигурност – бр. 199, 18 ноември 2008 г.

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

