Да не забравите да вкарате….

Смотаните преводи продължават да ме забавляват… След като ме нахраниха с пакет с езици, любезно сервиран в системната тава, сега Microsoft се погрижиха и за продължението на рода ми, като учтиво ми напомниха да не забравям да го вкарам…!

Тоя път иде реч за SharePoint Server и превода на “check in” в режим редакция на някоя страница…:

WTF

Забавно ми е, но все пак се замислям дали не е врме да си направим едно хубаво българско glossary и умниците от БАН да го приемат като стандарт или препоръка някаква…

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

