Тапет – май 2009

Някъде по средата на март попаднах на една статия в Smashing magazine пълна с разни щурави тапети с календар… Хората си направили някаква кампания – всеки месец публикуват колекция тапети с календар за месеца… Идеята е да стимулират креативното мислене… ‘Зех, че се зарибих – по принцип не обичам да си менкам темите и тапетите, тъй като се случва някой детайл да не ми хареса и започвам честа смяна – толквоа често, че по цял ден само това правя… 🙂 Но сега, като знам, че в края на месеца ще изхвърля тапета и понасям дразнещите детайли…

Потвърждавам и ви го препоръчвам – определено се чувствам по-креативен. Не съм като излекуван (или надрусан) с хапче, но изглежда някаква такава регулярна смяна във визията на работната ми станция ме кара да проявя повече интерес към работата си… Не знам – психолозите ще кажат…

В крайна сметка – това е само тапет…

Та – за май месец тапета ми е този:

 may-09-hot-dog-calendar-1920x1200

За предните два месеца бяха тези:

 april-09-cafundo-calendar-1280x1024 march-09-urban_night-calendar-1600x1200

Enjoy!

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

