Комшията емигрира!

Цитирам:

Привет от еРусия!

17539_311588084658_781204658_3381551_3107601_n …a.k.a. от Русия с любов! Пиша ти от студен Сибир. Температурата е ниска, но пък водката е с висок градус 🙂 Писна ми от мизерията в еБългария и липсата на битки днес ме накара да ‘фана самолетя.

Първите ми впечатления са приятни. Установих, че с тукашна заплата, от тукашния пазар мога да си купувам по 1 пушка(q1) и 1 хляб(q2) на ден и да ми останат малко рубли и за водка! Хляб, оръжие и водка – звучи сурово но не е 🙂

Установих също, че тукашната ми дневна заплата се равнява на ~9 лева, така че след първия ми работен ден си купих и билет без дата от еБГ пазара.

Установих и още нещо много интересно – ако работя тук и пращам пари на еМагито да ми пазарува от еБългарския пазар ще мога да си позволя всеки ден по 1 пушка 1 хляб и да ми остават по 3 лева, с които евентуално мога да си купувам по едно галонче 🙂

Ако ти се сторят добри условията ‘фащай първия самолет и кацай при мене. Ще те чакам с балшой водка 🙂

Комшията

Какво се случва с тоя свят!!! о0

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

