Компромат!

Ужас! Все още не вярвам на очите си…!

Днес, докато се рових из папката със CV-тата си, открих едно мотивационно писмо, което съм писал отдавна, ама много отдавна… И ме хвана срам:

компромат!

Тези от вас, които не схаващат защо е компромат, обърнете внимание на изречението:

Вашата обява ме привлече най-вече с отсъствието на изисквания от сорта на „ASP.NET” или „Опит с Oracle”, защото смятам, че много от продуктите, които се предлагат на българските клиенти могат да бъдат проектирани и изпълнени и с безплатно разпространяван софтуер, и то с конкурентно способни качества.

Ако все още не схащате, защо ме е срам от това писмо, значи не ме познавате достатъчно! 😉

Така… публикувах си сам компромат срещу мене си, сега някой ден като реша да се кандидатирам за президент на Корпорацията, знам, че никой няма да може да ме изнудва… 🙂 Да взема да се почерпя за добре свършената работа, а! 🙂

Относно Tsvetelin Pavlov
... software engineer...

Вашият коментар

